- MPK Inowrocław używa obecnie dwóch rodzajów kasowników KRG-8 i KRG-12: obydwa realizują wszystkie zadania związane z biletami papierowymi i elektronicznymi. Dodatkowo kasowniki KRG-12 umożliwiają zakup biletów kartą bankową bezpośrednio w autobusie, są one umieszczone przy środkowych drzwiach autobusu.
- zielony ekran na kasowniku sygnalizuje prawidłowe zakończenie operacji
- czerwony kolor na wyświetlaczu w kasowniku oznacza że jest jakiś problem np. z transakcją kartą bankową, skasowaniem biletu terminowego itp. wyświetla się wtedy informacja o błędzie.
- kasowniki KRG-12 nie drukują potwierdzenia zakupu biletu kartą bankową, przy kontroli należy przyłożyć kartę bankową do sprawdzarki kontrolera. Podczas kontroli nie są zapisywane i przetwarzane żadne dane wrażliwe, sprawdzarka odczytuje tylko token transakcji. Więcej o działaniu sprawdzarek i procesie kontroli TUTAJ.
- w razie reklamacji bardzo przydatne są następujące informacje: dzień i dokładna godzina zdarzenia oraz numer boczny autobusu - powinien być widoczny w środku autobusu (panel nad przednią szybą lub za kabiną kierowcy) i na zewnątrz (przód, boki i tył pojazdu).
- oprócz doładowania biletów elektronicznych w systemie eBilet który jest obsługiwany przez MPK Inowrocław istnieje możliwość kupna biletów w innych systemach. Są to: moBilet, Skycasch, mPay i zbiletem.pl - MPK Inowrocław nie jest właścicielem tych systemów i nie posiada danych pasażerów z nich korzystających, dlatego ewentualne reklamacje i wnioski prosimy kierować w pierwszym rzędzie do operatorów tych systemów. Więcej informacji o tych systemach TUTAJ.
Informacje powyżej są zaczątkiem nowego działu "Pytania i odpowiedzi". Inne pytania można zgłaszać na adres: ciechanowski@mpk.inowroclaw.pl
Odpowiedzi na powtarzające się pytania będą sukcesywnie umieszczane w dziale "FAQ".