Ebilet
Redakcja: Mariusz Ciechanowski
Dodany: 29.04.2019, wyświetleń: 741

 

 

 

 

 

 

Ebilet jest nazwą systemu umożliwiającemu pasażerowi doładowanie karty elektronicznej (biletu elektronicznego) bez wychodzenia z domu. Można to zrobić zakładając konto na portalu "ebilet.inowroclaw.pl" i postępując zgodnie z instrukcją zamieszczoną poniżej.

 

 

 

 

Procedura ładowania Karty Miejskiej biletem elektronicznym, zakupionym

przez sieć Internet

 

 

I. Wymagania:

1.       Przed dokonaniem pierwszego doładowania Elektronicznej Karty Miejskiej środkami na bilet okresowy lub przed pierwszym zasileniem elektronicznej portmonetki za pomocą serwisu ebilet.inowroclaw.pl, wymagana jest rejestracja konta oraz podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych:

a.       numer Elektronicznej Karty Miejskiej (znajduje się na odwrocie karty BE),

b.       PIN do karty - kod weryfikacyjny (ustalony przy składaniu wniosku o wydanie karty BE lub w przypadku używania starszych kart, kontakt osobisty w kasie MPK - tylko Kasa na ul. Wawrzyniaka lub ul. Łokietka),

c.        hasło do logowania (min. 8 znaków, przynajmniej jedna mała litera, jedna wielka litera, jedna cyfra, jeden znak specjalny),

d.       adres poczty elektronicznej (podany w kasie MPK),

2.       Do prawidłowego wykonania usługi konieczne jest zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu przy użyciu pola wyboru „Akceptuj". Po otrzymaniu automatycznego e-maila potwierdzającego rejestrację, należy wybrać zamieszczony w nim odsyłacz w celu aktywowania swojego konta w serwisie MPK.

3.       Każdorazowa zmiana Regulaminu będzie wymagała ponownej akceptacji.

4.       Klient może nabyć bilet okresowy lub elektroniczną portmonetkę po zalogowaniu się na swoim indywidualnym koncie. Do zalogowania niezbędne jest wpisanie numeru karty i hasła podanego przy rejestracji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Ładowanie karty za pomocą kasownika w autobusie:

 

1.       Po dokonaniu pierwszego doładowania przez sieć Internet, wszystkie kasowniki autobusów będą gotowe do załadowania naszego biletu na kartę BE w dniu następnym, od dokonanej transakcji.

2.       W celu załadowania zakupionego biletu do karty należy:

a)       wybrać na wyświetlaczu kasownika DOŁADOWANIE

 

 

 

 

 


 

 

 

c) kasownik powinien wyświetlić:


 

 

d) lub brak biletu do załadowania danej karty


brak transakcji

 

 

Zielone tło oznacza, że załadowanie biletu do karty przebiegło pomyślnie

Czerwone tło to próba załadowania biletu bez wcześniejszego zakupu (brak w systemie biletu dla tej karty)

 

UWAGA!

  • Dopiero po poprawnym załadowaniu biletu, należy wyjąć kartę z kieszonki doładowującej i skasować bilet w kasowniku, zbliżając kartę do czytnika z napisem „ZBLIŻ KARTĘ" (na wyświetlaczu pojawi się napis ZAREJESTROWANO) - będzie to pierwsze skasowanie, nowo załadowanego biletu w autobusie.
  • W razie problemów z doładowaniem. każdy z zakupionych biletów można przenieść na kartę w kasie MPK.

 

 


 

Wyszukiwarka
rozwiń
m7xpL.png
Baner Facebook F.png
Baner_punkty.png
baner_260_75.png
logo_e-podroznik.JPG
logo-color-260-120_w_k.png
Rozklad_wizualizacja.png
Baner_www_Ebilet_black.png
menu »
Uslugi_baner_reklama.png
ban_praca.jpg
ban_bip.jpg
SKP_baner.png
Uslugi_baner_sz.jpg
PFP_2018_poziom_260px.jpg
ekojanosik_baner.png
image001.jpg
Gepard_Biznesu_2017_baner260px.jpg
Baner_2017.png
Blues_w_autobusie_baner_D.png