MPK INOWROCŁAW_BANER BHN (1).png
Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej
Redakcja: Mariusz Ciechanowski
Dodany: 22.02.2018
grafika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 O jakości Komunikacji Miejskiej – poza punktualnością kursowania czy komfortem taboru – decyduje również postawa współpasażerów. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Inowrocławiu, korzystając z pozytywnych w tym zakresie doświadczeń i konceptu MZA Warszawa, uruchamia kampanię  „Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej”, która ma na celu kształtowanie pozytywnych postaw pasażerów przemieszczających się na co dzień komunikacja miejską.  Akcja bazuje na formule opartej na humorystycznych wyobrażeniach negatywnych zachowań w środkach transportu publicznego. Uosabiające te zachowania Monstery, takie, jak Zastawiacz Olbrzymi, Knyszojad Smrodliwy, Hałaśnik Głuchawy czy Kłapodziób Wylewny, bawią - ucząc. Z Monsterami pasażerowie MPK w Inowrocławiu, mogą zapoznać się już od dziś za pośrednictwem plakatów i slajdów wyświetlanych na monitorach autobusów.

 

Cele akcji:

 

· kształtowanie postaw wzajemnej życzliwości i zrozumienia podczas podróży komunikacją miejską;

· zrozumienie pasażerów, zwłaszcza tych o specjalnych potrzebach (kobiety w ciąży, osoby niepełnosprawne, osoby starsze);

· przypomnienie prawidłowych zasad podróżowania komunikacją miejską;

· uwrażliwienie pasażerów na stosowanie drobnych i miłych gestów wobec siebie nawzajem w środkach transportu publicznego w Inowrocławiu;

· wypracowanie wspólnie z pasażerami nowego standardu podróżowania komunikacją miejską.

 

Wyszukiwarka
rozwiń
m7xpL.png
Baner Facebook F.png
Baner_punkty.png
baner_260_75.png
logo_e-podroznik.JPG
logo-color-260-120_w_k.png
Rozklad_wizualizacja.png
Zobacz koniecznie »